Kherlof Startet 21.Mai.2014 Del på Facebook Startet 21.Mai.2014 Åros Feriesenter i Søgne åpner ny gjestehavn for 75 båter i juni 2014. Der finnes i sommersesongen oppvarmet utendørs basseng, strand, bar, restaurant, dagligvare minigolf, stor lekeplass m.m. Svært barnevennlig. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 22.Mai.2014 Del på Facebook Svart 22.Mai.2014 (redigert) Leste dette i lokalavis i går. Svært trivelig for Søgne som knapt har hatt gjesteplasser at det nå kommer på plass på skikkelig vis. Gjestehavna blir en del av Åros camping som er vant til å ta imot gjester og har de fleste fasilitetene for både barn og voksne. Regner også med at dette kan bli positivt for Bølgen og Moi som har resturant i Hellesund som ligger så nært at man kan ta turen i jolla en finværsdag. Selv om kystvakta glemte det ettertrykkelig i går kan det være bra å huske at det er 5 knop 50 meter fra holmer og skjær i Søgne på sommeren. Redigert 22.Mai.2014 av mons (see edit history) Sitér dette innlegget Mons Link to post
mons Svart 26.Mai.2014 Del på Facebook Svart 26.Mai.2014 På n247.no står det en artikkel om at monteringen er i gang Sitér dette innlegget Mons Link to post
Øya Svart 27.Mai.2014 Del på Facebook Svart 27.Mai.2014 Veldig bra med gjestehavn der. Selv om det er best å ligge i uthavn er det gordt å komme i havn av og til. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
wabby Svart 27.Mai.2014 Del på Facebook Svart 27.Mai.2014 http://www.havna.com/wip4/detail.epl?id=2166208 Her står det litt mer, kult =) Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 1.Juni.2014 Del på Facebook Svart 1.Juni.2014 Dette blir jo bare helt topp.. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
mons Svart 12.Juni.2014 Del på Facebook Svart 12.Juni.2014 Da er båthavna oppe og går. Sjøspeiderene i Søgne har gjort en avtale med åros camping slik at speiderene vil leie ut kanoer og kajakker der i sommer. Det vil også bli utplassert kanoer på Søgne gamle prestegård slik at man kan padle ned Søgneelva og levere kanoen på Åros. Fin sommerjobb for ungdommene og bra for økonomien til sjøspeiderene. Sitér dette innlegget Mons Link to post
glalaks Svart 10.April.2015 Del på Facebook Svart 10.April.2015 noen som har vært her? anbefales det? Vi kommer med båt fra Trondheim og ser etter fine plasser rundt Kristiansand som kan besøkes. fant dette og det så veldig bra ut. Har med en 2,9 åring;) Tar båten på henger ned og har base i Kristiansand.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
3rik Svart 10.April.2015 Del på Facebook Svart 10.April.2015 Var der i fjor, kom riktignok bilveien og besøkte noen venner i båt. Fantastisk plass, spesielt for de små mtp den langgrunne stranden. Fasilitetene er heller ingenting å utsette på. Synd det er langt for meg med halvplaner fra bergen... Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Hei glalaksJeg er fra Søgne og i sommer som var hadde vi ett par netter ved Åros, og dette var helt topp. Nye fine brygger og ellers hva som trengs, strand,vann, basseng osv.. Kan anbefales.Her er en film som viser havnen fra lufta, begynner i Høllen flyr til Åros og tilbake: Ellers så synes jeg Søgne er en perle som ikke så mange bruker, uten om de lokale. Rogalendinger som skal til sørlandet kjører forbi Søgne og begynner ferien fra Kristiansand og Østover. Østlendinger som skal til Sørlandet gårOfte ikke lenger en til Kristiansand ( min mening).Så her har du 1229 holmer og skjær fordelt på 17 km strandlinje ( mellom grensen Mandal/ Kristiansand) så burde være noe for alle :)larss Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Tiltredes! Går alltid til Mandal og får med oss olavssundet, udvår, sandøya!! Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Liker siste kommentar. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Viksund Bravo Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Hadde 2 netter der i påsken. Helt topp plass, og særlig gøy for de små på 4 og 6 år i lekeparken ved stranda :-) Traff Lano2 i Olavssundet, som skulle til Åros og han ringte etter å ha utforsket plassen med beskjed om at her var det god plass og fine forhold. Så takk for det! Er jo enda mer idyllisk i Olavssundet, men vi bør helst ligge landfast for tiden, så det var et fint alternativ. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Viksund Bravo Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Kan jo spandere et bilde :-) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
glalaks Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Flott! Ser ut som vi får ta oss en tur dit. Selv en forvirra trønder på Sørlandet finner vel veien dit fra Kristiansand?;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
lano2 Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Takk for sist Viksund Bravo ! Flott plass og turområde med nordlige og østlige vinder ! Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Takk for sist, ja! Ble hjemreise søndagen etter noen timer med fisking. Alt i alt ble det en super båt-påske ? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.