zooper Startet 22.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2014 Behøver å få laget en brakett til en ankervinsj og har noen spørsmål i denne forbindelse: Er det noen som vet hvor jeg kan få laget en slik nær Oslo/Bærum? Hva bør noe slikt koste? Bør jeg gå for aluminium eller rustfritt stål? Noen spesiell stålkvalitet? Hvilken tykkelse bør stålet ha? Er det noe jeg kan gjøre selv for å redusere kostnadene - feks å lage en template i papp, eller er dette en dårlig idé? For en som kun har kunnskap om sveising fra litteraturen og internett, som ikke har tilgang på rustfritt stål eller sveiseapparat, vil det lønne seg å kjøpe et simpelt pinneapparat og kjøpe stål i mikrokvanta og få laget dette selv? Sveisinga virker jo ikke videre komplisert - og dette trenger jo ikke være pent, men være holdbart. I så fall, hvor får jeg tak i stålet? Jeg har forøvrig en diskusjon om valg av vinsjens plassering i denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 22.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 Jeg fikk god hjelp av Langskjegg her på forumet til noe rustfri sveising. Han kan sikkert lage dette for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.