Syvert Startet 11.April.2003 Del på Facebook Startet 11.April.2003 Vi tar påskeferie fra i dag, men har telefonvakt. PC'en er med over til Sola og Jæren så jeg kommer til å følge med på Baatplassen. Jeg må jo ha "dosa" mi selv om det er påske! Jeg ønsker alle "båtulkene" m/ "mannskap" en riktig god påske og god påskeseilas til dere som drar ut på sjøen! Hilsen Jan Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
PanPan Svart 11.April.2003 Del på Facebook Svart 11.April.2003 God påske til deg også, Mr. KNBF! I alle fall halve påsken blir i båt! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.April.2003 Del på Facebook Svart 11.April.2003 Takk skal du ha Jan, - og God Påske til deg. Skulle gjerne vært med deg til Stavanger for godt. Hilsen utflyttet "ekta Siddis" Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pjolter Svart 11.April.2003 Del på Facebook Svart 11.April.2003 hmm drar å ser på båt vi da--- God Påske alle sammen :sad: Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Idunn Svart 14.April.2003 Del på Facebook Svart 14.April.2003 Hei Jan! Her kommer en forsinket påskehilsen fra Moss. Jeg har som du skjønner lyttet til ditt råd om å se på Båtplassen.no og harb forstått hvorfor du anbefalte det! Om du har fint vær på sør-vestlandet kan jeg trøste deg med at det er det her også, så båten har vært oppsøkt i dag og blir nok det mest brukte tilholdstedet i hele påsken selv om den fortsatt står på land. Så en GOD PÅSKE , vi snakkes. Skippern på Idunn. Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 14.April.2003 Del på Facebook Svart 14.April.2003 God påske alle sammen. Jeg starter båtpussen nå med det fine været vi har fått i Oslo området. Admiralinnen forlanger en liten tur på fjellet, men den blir kort. Utsetting av båt 1. mai. Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 14.April.2003 Del på Facebook Svart 14.April.2003 Hvis vèret i påska i år blir nett slik det var i 1993, skal eg gå på ski. For då passer smøringa. Sitér dette innlegget Link to post
kito Svart 14.April.2003 Del på Facebook Svart 14.April.2003 Fjellet er vakkert ....... (på bilde) Sommeren er her, og i dag var admiralinnen på plass med kaffe og lunsj og lurte på om ikke båten snart var på sjøen. Gi meg 24 timer så er vi på årets første tur. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.