Kenneth 81 Startet 22.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2014 Etter mye vurderinger så har vi funnet ut at vi ønsker å ha vår nyinnkjøpte Biam 800 innerst i Oslofjorden (ihvertfall for denne sesongen). Jeg søker jo selvfølgelig heftig på finn.no, men det kan jo hende noen har, eller vet om noe passende som er til leie for en fornuftig pris som ikke ligger på finn. Båten er 3 meter bred, og jeg er fersk på aksling og ror så jeg regner med at vi trenger en 3,5-meter-plass. Budsjett er på 10 båtlapper, men ellers så er det aller meste av interesse. Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
sap_2000 Svart 22.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 (redigert) Du kommer lett i mål med budsjettet ditt nå. Toget har gått for utleierene denne sesongen. Velg og vrak og gi bud. Velg en god beliggenhet. Det tror jeg ikke du vil angre på. Anbefaler deg å finne en plass i bærum på strekningen, Oksenøya - Strand - Høvik - Sandvika. Da har du alle øyene og de fine stedene rett i nærheten. Solvik er en bra havn med flott beliggenhet og gode parkeringsforhold. Vi sees nok på sjøen snart vil jeg tro :-) Redigert 22.Mai.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
ehrnst Svart 22.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 vil også tro det er muligheter. ser bla et par plasser i paddehavet har ligget lenge. lengre inn i fjorden kommer du ikke. vil du utover er kanskje sætre og Drøbak alternativer Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Finn den beliggenheten som passer dere best, gå på gulesider og se i kartet hvilke marinaer/havner osv som holder til der og ta ringerunden. Tipper førstemann du ringer til har plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.