Jump to content

Hvordan demontere varmeveksler-lokk VP AQ 140?

Bertramsen

Recommended Posts

Hei!
Jeg kjøpte en defekt varmeveksler på ebay for 10 dollar, bare fordi en av skruene i lokket på min egen er rustet fast. Tenkte jeg skulle flytte over lokket, og begynte demontering igår. Fikk løsnet lokket og dratt ut radiatoren fra selve tanken, emn jeg klarer ikke å løsne lokket fra radiatoren igjen. Jeg klarer fint å bevege på den, det virker som den sitter i noe gumme greier. Har forsøkt å banke så hardt som jeg føler meg komfortabel med, men det hjelper ingenting. Så vidt jeg skjønner utfra sprengskisser så ser det ut som den bare skal være til å dra rett ut , men jeg begynner å lure på om det kan være noe som ikke synes på disse spengskissene som gjør at den sitter...? Eller kan det være bare at o-ringen har satt seg fast og at alt sitter i den...? Ifølge sprengskissen skal det være 2 o-ringer og en spacer i mellom. Jeg har foreløpig bare fått av en spacer, og som sagt så kjennes det ut som den sitter i gumme siden jeg kan bevege på den. Noen som har vært borti dette som kan hjelpe? :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...