Jump to content

Mercruiser 3.0 130 hk bensin, bra motor?

haugi

Recommended Posts

Stort sett. Så er alle disse saltvannskjølte. Hvordan den har blitt behandlet er nøkkelen her. Ellers er motoren i utgangspunktet skuddsikker. Og alpha drevet er enkelt å greit

sjekk manifold for rust og hvordan de generelt ser ut. Et rent og pent motorrom teller mye

Norske båter er best!

• 3 uker senere...

Hei.

Jo, da er det nok samme personen.

Eg veit ikke hva prisen var før....men eg betalte 45.000 nå, med hengeren.

I og med at han prater dårlig Norsk...og Engelsk, så veit eg ikkje helt hva som har skjedd med motoren. kal hente på tirsdag, når eg komme meg iland fra nordsjøen.

Hva var prisen før da?

er 45 ein brukendes pris tror du?

Mvh Bjarte.

Husker ikke helt hva prisen var, lurer på om det var rundt 70000,- Om prisen er god nå aner jeg ikke, jeg var ikke med da de prøvde den. Men er godt mulig at han visste om feilen, for de kjørte sakte et langt stykke før det skjedde, og da var det en som var med som ga litt på. De kom ca. 50 meter og så smalt det bak i motoren, men de klarte å komme seg til land på sakte fart. Så de brydde seg ikke mer med båten, du skulle ha en som virket og kunne brukes med en gang. Og jeg skal heller ikke uttale meg, om båten, har personlig aldri likt Bayliner, eller amerikanske båter generelt. Men du kan sikkert få en grei bruksbåt ut av den :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...