baatsman Svart 5.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2014 Det er riktig Vanntro. Jeg er helt på linje med prisene som denne forhandler bekrefter og en venn kjøpte Norges mest utstyrte P40 til en meget hyggelig pris. Salong i hanskeskinn er det ikke mange av :) Men og fortelle eiere at båtene er mindre verdt en annonsert, er ikke lett. Men båter med flyb er det som er aktuelt. Og da også event import, hvis det ikke løser seg her. Men tenker og få en avklaring på kjøp før ferien og da må båten selges først. Hadde en bytteløsning, men den er litt i det fjerne nå. Og da har jeg dårlig tid. Så enten selger jeg i løpet av kort tid, ellers så trekker jeg den fra nettet og tar det opp på høsten. Båter er det nok av. Ellers. Etter og ha studert den Clipper 40 på nettet, så vet jeg at kunne tenkt meg en lik med Cummins 425. Ingen tvil, men det koster. For meg, for mye :) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
VannTro Svart 5.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2014 Litt tolmodighet så kan det jo dukke opp en brukt en uten at jeg vet om noen akkurat nå. Clipper 40 er vel den de har solgt flest av. Ta en telefon til W-Yacht og spør om de vet om noe på vei inn, det er i hvert fall de som har best oversikt. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
All In Svart 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 Jeg la ut min for salg i dag. Kona ønsker å omprioritere litt. Selv er jeg storfornøyd med båtlivet slik det er, og la ut annonsen med veldig vemod. Men kikk på den, og se hva du synes. Et fantastisk skip med skikkelige motorer. http://www.finn.no/f...ickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 Hårda bud. Var en annen her inne som også omprioriterte tidligere. Han hadde ny rederinne i år, hehe ;-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Worry II Svart 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 ..Men kikk på den, og se hva du synes.. http://www.finn.no/f...ickthrough=true Jeg synes annonsen er god ! Prisen er vel heller ikke skremmende, men jeg kjenner ikke trawlermarkedet så godt. 2 x Yanmar 4LHA blir aldri feil, så det trekker nok opp. Lykke til med salg. Hva er det kona ser for seg som erstatter ? Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 Hårda bud. Var en annen her inne som også omprioriterte tidligere. Han hadde ny rederinne i år, hehe ;-) Hehe. Du er andre i dag som nevner det der. Han lurte på om jeg ikke heller burde vurdere skilsmisse. Helt klar billigere å beholde båten enn å bytte rederinne. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 Jeg synes annonsen er god ! Prisen er vel heller ikke skremmende, men jeg kjenner ikke trawlermarkedet så godt. 2 x Yanmar 4LHA blir aldri feil, så det trekker nok opp. Lykke til med salg. Hva er det kona ser for seg som erstatter ? Kona ønsker seg en P35 der alt er byttet, ink motorer og akslinger. Nye trekk og en båt som er "ny". Frigjøre tid til Kroatia hver sommer, frigjøre penger til dette etc. En annen viktig ting er at vi da får plass i vår 4 meters bås. Å leie 5 meter er på ubestemt tid, og kjøp av 5 meter kan jeg bare drømme om å få tak i Sætre. Men jeg har nok oddsen på min side. Blir nok ikke nedringt Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 Flott båt, All In Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Bergen dørk Svart 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 Ikke spøk med disse konene som vil ha ferdig oppusset hus; eller helst vil bygge det selv (vel, ikke med mannens inkompetanse), ny bil eller helst 2, båt med alle fasiliteter, hytte på fjellet og 4 uker årlig til Syden....og ingen gjeld. :-( Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.