snekke jesper Startet 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2014 Hei, jeg oppdaget her om dagen at jeg kunne rigle litt på svinghjulet på min dv 10, dette kommer av slark i lagrene til kamakselen. Er det noen som har vær borti dette problemet før? Planen var egentlig å sette ut båten snarest fordi jeg ser mørkt på å bytte de lagrene før sesongen da det er mye jobb. Er det mulig å kjøre med dette gjennom sesongen eller er det stein galt? På forhånd takk for svar hilsen Jesper. Sitér dette innlegget Link to post
Allhan Svart 24.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 går ut fra du mener veivlagrene.. og hvis du har så mye klaring at du kjenner det med å rikkle på balansehjul, ja da er det vell ikke lurt og ta den i bruk.. Fort og få oljelekasje gjennom simmeringer å da. :) Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 24.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 Du bør sjekke om svinghjulet sitter fast. Det har forekommet at disse har løsnet. Festet med en rekke unbrakobolter som må være godt tilstrammet. Sitér dette innlegget Link to post
snekke jesper Svart 24.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 Veivlagrene ja :) Har litt lekkasje ut av simmeringen, planen er egentlig å bare bytte den fort og galt så ikke lekasjen skal bli større også i løpet av sesongen også ta jobben med å bytte lagrene til høsten. Svinghjulet sitter skikkelig. Men er det farlig å bruke det sånn en sesong, hvis man ser bort fra eventuelle lekasjer? Takk for gode svar forresten :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.