Jump to content

"Ledelsen", "Skipsrådet"o.l. - Hvem er det?


Seastar

Recommended Posts

Takk Ingar, for at du kom på banen. Ryddig og grei informasjon som jeg som medl. av tidligere Skipsraad kan bekrefte. Jeg kan også bekrefte det Lasse sier om stegning av Joelle-tråden. Det er faktisk - tro det eller ei M/Y Ellen Marie :smiley: - slik at en del ting skjedde parallelt. Som medlem av Skipsraad ga jeg min støtte til stegning av Joelle-tråden, basert på min vurdering av hva som var viktigst - hensynet til å oprettholde diskusjonen eller hensynet til Joelle. Jeg var vel vitende om at Ingar mente noe annet, og andre står fritt til å mene noe annet, men jeg står fast ved mitt synspunkt basert på den informasjon jeg hadde.

 

Det pågår som tidligere nevnt et arbeid med etablering av et nytt Skipsraad. La oss håpe at dette arbeidet kan sluttføres om kort tid.

 

:sailing:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

:flag:

 

Ser i annen tråd "Nytt skipsraad etablert" at Ingar & co er kommet med en grei orientering og oversikt over de forskjellige funksjoner - samt nye "tilpassede og forenklede regler" - og kan ikke annet enn si det ser bra ut!

 

Lykke til alle sammen - og TAKK til alle involverte for godt arbeid til felles beste. :flag:

 

Ship'O'Hoi :sailing::seeya:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...