Jump to content

Åpent brev til Suzuki.


JohanPaaSnippen

Recommended Posts

Jeg oppdaget baatplassen for flere måneder siden som et fint alternativ til utveksling av informasjoner.

 

Vimpel ble innkjøpt og stolt heist i masta.

 

Etter en tid postet jeg desverre et svar (en smily og hahaha) på en morsomhet en annen bruker kom med i et emne.

 

Personen som hadde startet tråden misslikte dette, forståelig nok og jeg beklaget episoden i offentlighet.

 

Jeg ble også lei meg fordi jeg hadde gjort noe som tydeligvis opprørte han og skaffet meg derfor et annet alias.

 

Under dette aliaset tillot jeg meg å være uenig med en kjent størrelse innen båtlivet som øyeblikkelig sammenlignet meg med en eller annen havgaaapet. Jeg vil hevde at jeg overhodet ikke har kommet med personlige fornærmelser, men forholdt meg til sak både i denne tråden og andre.

Jeg fikk beklagelse for dette og saken er for min del ute av verden for lengst.

 

Så regner jeg med at Suzuki og oss andre heretter forholder oss mer til sak. Det kommer desverre lite

positivt ut av at man angriper personer istedet for å forholde seg til sak.

 

Så skal jeg offentlig trekke tilbake klagen på deg til skipsrådet, da jeg nå heretter håper på en god tone mellom oss.

 

mvh Johan

Redigert av JohanPaaSnippen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Enig med Baltic!

 

Alle kan feile, men det vikstigste er å innrømme feil man gjør og prøve å rette opp igjen hvis mulig.

 

Jeg husker jeg tok feil en gang, det var vel i -72 ..... :wink:

 

Fra spøk til revolver - Johan.... er hjertelig velkommen med innlegg på forumet hvis det er opp til meg.

Fint at du også har fjernet "copyright" i singaturen. Det hører liksom ikke hjemme her hvor vi prøver å være båtvenner. Kan et innlegg hjelpe andre så er vel ingenting bedre enn det, uansett medlem eller ikke. Det var min første opg siste kommentar til "copyright".

 

Ellers:

 

At det er en del "skøyere" her på forumet som av og til provoserer litt lager jo bare litt ekstra liv.

 

Jeg liker meg i hvertfall godt på forumet, og håper ikke at jeg er til irritasjon for noen selv om jeg av og til "kødder litt".

 

Nå er det på tide å saumfare bruktbåtmarkdet igjen for å finne meg en båt. Solgte i fjor høst, og angrer jo litt på det. skal nok få kjøpt meg en ny ganske snart.

 

 

:sailing:

Redigert av OLPI (see edit history)
Link to post
Share on other sites

hei,

 

Takk for tilbakemeldinger.

 

Tenkte tidligere innlegg som et åpent brev til Suzuki. Han er sikkert ute å mekker båt. Etter hans svar ønsker jeg ikke mer debatt om skipsrådet eller enkeltmedlemmers opptreden.

 

Hvis noen ønsker en generell debatt om dette kan det nok lages en ny tråd.

 

Nå håper jeg som sagt at vi går fra dette :discuss: til dette :cheers:

 

mvh johan

Redigert av JohanPaaSnippen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...