Jump to content

plastkuler til snap davit

luka

Recommended Posts

Er hensikten å beskytte krokene som står fast på badeplattformen?

Jeg bruker noen passelig lange biter med rørisolasjon (sånn skummplast-type beregnet for isolasjon av 12 mm innvendig vannslanger). Disse tres ned på krokene og klemmes fast med snapdaviterns låsemekanisme. Bitene er så lange at de dekker spissen på krokene med god margin. Dette gir etter mitt skjønn en brukbar beskyttelse for matrosene når de bader.

Redigert av Brigg (see edit history)

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

• 10 år senere...

Gammel tråd, men jeg ser også behovet for noen gummikuler på tuppen av disse spydene. Tenkte på beskyttelse til personer som bader, men også beskyttelse om andre båter er uheldig å komme borti meg eller hvis jeg mister kontrollen. 😅 

Tror ikke en slik type skumplast beskytter mot annet enn lette barn som kommer borti. 

Noen som kommer på noen produkter som passer?

Thomas_h skrev for 22 timer siden:

Noen som kommer på noen produkter som passer?

Spilte mini-golf i går, så kom jeg på at det må vel være det enkleste å bare borre et hull i en slik ball.

Da skal det litt til for å spidde seg selv eller andre båter. 🤣

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...