Saab95 Startet 25.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2014 Hei alle sammen Jeg lurer på om det er noe spesielt med disse vp 280 drevene ? jeg har sett på finn.no og prøver å se etter en ny singel stål propell men uten hell. Jeg kan se at andre drev og motorer passer overens med hverandre men kan ikke se at noen passer til dette 280drevet. Så er det noe spesielt med dette ?? Takk for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 26.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2014 Forskjellige drev har ofte forskjellige lengder og splines på propellakselen, slik at alt går ikke om hverandre, men noe passer nok. AQ serien har lang og kort aksel, ellers er splines osv. likt, men dette begynner å bli gammelt, og å finne stålpropell til AQ280 er nok kanskje ikke så lett. De ble levert med aluminiumspropell originalt som fungerte utmerket, og jeg vet ikke om Volvo noen gang solgte stålpropeller til AQ280 ? Du må nok enten høre med en Volvo forhandler hva de kan skaffe, eller ringe for eksempel Winrace og spørre om de har noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Saab95 Svart 26.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2014 Ok..da får jeg prøve det Takk for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.