ballsund Startet 25.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2014 Hei, har tenkt å bygge om en honda bf 25 om til fjernkontroll. Er det noen som har gjort det før som vet hvilke deler jeg trenger eller noen som har en bf 25/30 som det er fjernstyring på som kan ta noen Close-up bilder slik at jeg ser hvordan det er. Motoren er fra tidlig 2000-tallet med manuell start. Takk på forhånd for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 25.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2014 Dette må du uansett bestille fra forhandler og de vet hvilke deler du trenger. Leveres mest sannsynlig i et komplett sett til 1-2000 kr. Er nok ikke så vanskelig, men om du ikke skjønner hvordan det skal monteres kan du jo søke etter Honda 25 på finn og se om du finner noen bilder som kan hjelpe deg :) Sitér dette innlegget Link to post
ballsund Svart 25.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2014 Har sendt Mail til en forhandler, får vente å se hva de sier. Finner ikke bilde noen plass, har letet noe sinnsykt men akkurat den plassen hvor jeg skulle ha sett blir dekt av luftfilterboksen siden at ingen peker kameraet rett ovenfor motoren. Er heller ingen tegninger eller noe slikt men det er jo flere har jeg sett som vil gjøre det samme men det er så lite info om hva man trenger og hvor man kan kjøpe det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.