Jump to content

Motorer


First 31.7

Hvilken motor ville vi helst valgt?  

138 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hei...

Stemte ikke på noen, da jeg ikke er i stand til å svare.

Selv har jeg hatt Yamaha 8 og 30 hk, Jonson 4 og 50 hk både 2 og 4 takt, Solè 12 hk, Yanmar 8 hk, Buck på 12 hk, BMC på 36 hk, Marna bensin 3-5 hk, Perkins 50 hk, og nå en Ford på 60 hk. Alle disse har fungert meget bra, nær som at en 50 hk Jonson som skjærte seg 2 ganger og ble byttet inn ved reklamasjon til en 4-takter.

Får en motor sitt daglige stell og ikke blir brukt ut over evne (full fart hele tia) godt så går den godt en min mening om akkurat dette.

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Dette er for dumt til å svare på, First 31.7. Du tenker åpenbart bare på innebordsmotorer - forsåvidt greit nok. Og så tar du ikke med markedslederen VP - selv om mange av ulike årsaker kunne tenkt seg noe annet.

 

Korstoget blir da bare for dumt. Ingen stemme fra meg.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Savner også Ford. Ville vel trolig valgt denne hvis jeg hadde kjøpt motor i dag, eller en Yanmar. Stemte på den siste da Forden ikke var på lista. At FM var der tar jeg med et smil. Ville heller valgt Sleipner i stedet for FM men da måtte jeg hatt en annen båt osv. osv. :lol::lol::lol:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...