Jump to content

Sandvik 26


Hanto

Recommended Posts

Hei! jeg kikker på båter til øynene er rødsprengte om kveldene. I dag var jeg å så på en Sandvik 26

med en 49 hk Perkins i . Begge deler er 81 mod, båten så fin ut, men jeg har ingen kjennskap til denne båten, så jeg håper dere kan hjelpe meg med erfaringer + og -. Hva er riktig pris på et helt og pent eksemplar med det mest vanlige utstyret? Det var støpt i ballast i form av sement i bunnen på båten. Er det negativt eller positivt? Motoren har på denne båten gått 1200 timer.

Hilsen båtløs!

Link to post
Share on other sites

Hei! jeg kikker på båter til øynene er rødsprengte om kveldene. I dag var jeg å så på en Sandvik 26

med en 49 hk Perkins i . Begge deler er 81 mod, båten så fin ut, men jeg har ingen kjennskap til denne båten, så jeg håper dere kan hjelpe meg med erfaringer + og -. Hva er riktig pris på et helt og pent eksemplar med det mest vanlige utstyret? Det var støpt i ballast i form av sement i bunnen på båten. Er det negativt eller positivt? Motoren har på denne båten gått 1200 timer.

Hilsen båtløs!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er toalettet plassert?, i min Sandvik 25 (solgt nå) var toalettet i aktercabin - og det var et h.........te - du måtte stå i 90 graders vinkel for å ta av/på deg buksa!!!! :headbang:

Ellers synes jeg det var en OK båt - jeg solgte min for 110.000 i 2002, i den var det teak-dørk og relativt ny kalesje (1999). :seeya:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...