jea Startet 26.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2014 Hei ,har bygd om dashbordet og ble i tvil om hvordan det var koplet.Har noen koplingsskjema til md 2030 d mod 2005 mod ,fant skjema til a b og c mod på nettet men disse er eldre modeller så det stemmer ikke helt med fargene på kablene, så er ikke samme koplinger. .eventuelt så har jeg e-mail adresse : jema@frisurf.no vist noen har kopling skjema og vil maile det til meg .eventuelt kjenner til en nettside med riktig skjema. mvh Jan Erik. Sitér dette innlegget Fører av Båten Link to post
mjøskanten Svart 26.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2014 Har du sjekket i motordatabasen til Volvo? http://www.volvopenta.com/volvopenta/norway/no-no/marine_leisure_engines/out_of_production_engines/Pages/out_of_production_engines.aspx Prøv å last ned noen av brosjyrene som ligger der ;) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 26.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2014 Manualen ligger der også. Sitér dette innlegget Link to post
jea Svart 26.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2014 Takker for raske svar,jeg for ut å prøve igjend. Mvh Jan Erik Sitér dette innlegget Fører av Båten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.