Black sea Startet 27.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2014 Fikk fylt på ei flaske frostvæske på ferskvannstanken i fjord høst etter total misforståelse av tips. Har tømt den og fylt opp med ferskvann 3 ganger. Kan jeg bruke tanken som ferskvannstank i sommer eller bør jeg bytte den. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 27.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2014 Kan ikke tenke meg at det skal være nødvendig å bytte ut tanken. Froskvæske lar seg lett vaske vekk med vann. Hvor stor er tanken din? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Black sea Svart 27.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2014 Hei. Ikke sikker på hvor mange liter tanken er på men går på masse vann. Sitér dette innlegget Link to post
Black sea Svart 27.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2014 Skal jo bare bruke vannet til å vaske seg i og vaske opp i. Ville aldri drukket av det. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 27.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2014 Er du bekymret så bruk litt klor.. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Black sea Svart 27.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2014 OK Lippert. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 27.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2014 Hvis du ikke drikker det er det helt uproblematisk... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.