olympic 21 Startet 27.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2014 Har nå fått gjort litt mer innvendig .Er det noen her som vet om hvor en får kjøpt riktige vognbolter tilå feste skjoldet (VP)de er 1/2 tom .Har problemer med å få lagt inn bilder har bildene på denne siden men da jeg trykker på bilde kommer det opp men da jeg trykker på OK knappen kommer et grønt strek men ikke opp neste som skal trykkes på bildet blir bare der??? Takker for tips Mvh Olympic 21. Sitér dette innlegget Link to post
okristi Svart 2.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2014 (redigert) Tips fra meg er å bruke 12mm vognbolter fra Biltema; Vognbolt 4-kantgrep i samsvar med DIN 603. Elforsinket. 8.8. du får 6 stk M12x120 til kr 44,90. Husk å bruke store firkantskiver på baksiden. Lykke til! Når det gjelder bilder så er det ikke like fram her på forumet, men tar du et søk så får du god rettledning. F eks: https://baatplassen.n...gge-inn-bilder/ Har forresten startet på et eget Selco prosjekt som du kan se på siden selco.prosjektblogg.no Redigert 2.Juni.2014 av okristi (see edit history) Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
olympic 21 Svart 6.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 Må bare si at dette er ikke lett noe gjør jeg feil da jeg trykker ok på bilde jeg har lastet opp skjer det ingen ting Svenskene har en slik side som her der er det en lek å legge inn bilder men har jo lagt inn her tidligere uten problemer hva er fårandret skulle gjerne fått inn noe bilder, Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 6.September.2014 Link til dette innlegget Svart 6.September.2014 Tips fra meg er å bruke 12mm vognbolter fra Biltema; Vognbolt 4-kantgrep i samsvar med DIN 603. Elforsinket. 8.8. du får 6 stk M12x120 til kr 44,90. Husk å bruke store firkantskiver på baksiden. Lykke til! Når det gjelder bilder så er det ikke like fram her på forumet, men tar du et søk så får du god rettledning. F eks: https://baatplassen.n...gge-inn-bilder/ Har forresten startet på et eget Selco prosjekt som du kan se på siden selco.prosjektblogg.no Bør vel ha syrefaste bolter på skjoldet...? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.