Jump to content

Fortsettelse restaurering av Selco 18

olympic 21

Recommended Posts

Har nå fått gjort litt mer innvendig .Er det noen her som vet om hvor en får kjøpt riktige vognbolter tilå feste skjoldet (VP)de er 1/2 tom .Har problemer med å få lagt inn bilder har bildene på denne siden men da jeg trykker på bilde kommer det opp men da jeg trykker på OK knappen kommer et grønt strek men ikke opp neste som skal trykkes på bildet blir bare der??? Takker for tips Mvh Olympic 21.

Tips fra meg er å bruke 12mm vognbolter fra Biltema; Vognbolt 4-kantgrep i samsvar med DIN 603. Elforsinket. 8.8. du får 6 stk M12x120 til kr 44,90. Husk å bruke store firkantskiver på baksiden. Lykke til!

Når det gjelder bilder så er det ikke like fram her på forumet, men tar du et søk så får du god rettledning. F eks: https://baatplassen.n...gge-inn-bilder/

Har forresten startet på et eget Selco prosjekt som du kan se på siden selco.prosjektblogg.no

Redigert av okristi (see edit history)
  • 3 måneder senere...

Tips fra meg er å bruke 12mm vognbolter fra Biltema; Vognbolt 4-kantgrep i samsvar med DIN 603. Elforsinket. 8.8. du får 6 stk M12x120 til kr 44,90. Husk å bruke store firkantskiver på baksiden. Lykke til!

Når det gjelder bilder så er det ikke like fram her på forumet, men tar du et søk så får du god rettledning. F eks: https://baatplassen.n...gge-inn-bilder/

Har forresten startet på et eget Selco prosjekt som du kan se på siden selco.prosjektblogg.no

Bør vel ha syrefaste bolter på skjoldet...?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...