HulkHaugen Startet 29.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2014 I min kjære Hanto 24 så har jeg 3 spant på tvers under dørken inne i kahytten. Inn her kommer det noe vann,ikke helt sikker på fra hvor, men kanskje vinduene. Uansett, disse er også isolert fra motorrommet bak, så jeg får ikke lenset dette på vanlig måte. Tenkte derfor å bore noen 30mm hull mellom spantene så lavt ned mot kjølen som mulig, og sette en lensepumpe i rommet nærmest motorrommet som kan lense inn til motorrommet og bli lenset videre ut i sjøen derfra. 1. Er dette en dum idé? 2. Hvis jeg gjør dette, hvordan behandler jeg hullene så det ikke trekker vann? Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
Fjord21DC Svart 29.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2014 God ide! Fungerer utmerket. Jeg har gjort dette i min båt. Brukte hullsag og primet igjen hullene (endeved) med epoxy primer og 2 komp lakk! Husk stort nok hull til at ting og tang (drit og støv) får fri passasje! Må også være stort nok til lenseslange.. Lykke til.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.