joda Startet 10.April.2005 Link til dette innlegget Startet 10.April.2005 Er det noen som har noen bra tips om hvem som er den er den beste og billigste rense/polering av fargede gelcoat flater Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 10.April.2005 Link til dette innlegget Svart 10.April.2005 Turtle med fargepigment? Og forsegling ned voks? Det er søndag morgen og jeg har tydeligvis flere spørsmål enn svar.... Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 10.April.2005 Link til dette innlegget Svart 10.April.2005 Er det noen som har noen bra tips om hvem som er den er den beste og billigste rense/polering av fargede gelcoat flater <{POST_SNAPBACK}> Dersom det er små områder så kan du prøve AUTOSOL først og deretter polere med voks. Dersom det er større flater så må du bruker polsh med slipemiddel. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
MS Victoria Svart 10.April.2005 Link til dette innlegget Svart 10.April.2005 Startet i helgen med polering av min båt. Overflaten på overbygget var ganske skitten og overflaten så litt oksydert ut. I fjor polerte jeg med Autoglym produkter beregnet på bil men varigheten var kort og båten var vanskelig å holde ren. I går startet jeg med vask og så rubbing med Norpol Rubbing. Resultatet var helt FANTASTISK. Mye jobb men overflaten ble som ny, hvit og meget blank. Så legger jeg noen lag med Norpol Voks. Var så gøy at jeg nesten ikke fikk stoppet. Kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
joda Svart 10.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2005 Takker for innlegg..Hvor får en kjøpt Norpol produkter hen da?? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 10.April.2005 Link til dette innlegget Svart 10.April.2005 (redigert) Her er noen linker. den første er http://bysiden.no/nliv/index.php?by_id=23&kat_id=39 Båt/Båtslipp/Båtverksted og maritime produkter i Oslo området. Ellers 2 andre fine linker angående vårpuss.... http://www.maritimstart.com/vaarpuss.shtml http://www.ungsejl.dk/TipogTrim/vedligehol...d_glasfiber.htm Redigert 10.April.2005 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Alvito Svart 10.April.2005 Link til dette innlegget Svart 10.April.2005 Må bare føye meg til fanklubben av Norpol rubbing & voks Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.April.2005 Link til dette innlegget Svart 10.April.2005 Brukte Autosol på hele skutesida i fjor høst. Båten var matt og slitt. Glimrende resultat. Avsluttet med hard voks. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Goddis77 Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Noen som vet om der er noen forhandlere av Norpol produkter i Bergensområdet? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Dere som har brukt Norpol, bruker dere maskin eller "håndamakt" ? Sitér dette innlegget Link to post
Hanto Svart 26.April.2005 Link til dette innlegget Svart 26.April.2005 Må bare føye meg til fanklubben av Norpol rubbing & voks <{POST_SNAPBACK}> Rubbing og rett på voks? ingen polish i mellom? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.