NidelvSigmund Startet 31.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2014 Hei, Har en Nidelv 24, 76 mod, med et ektrisk anlegg som ser ut som spagetti. Er det noen som har erfaring med hvor mye det kan koste og oppgradere det pluss legge opp landsrtøm, og kan det gjøres mens båten ligger på vannet? takk for svar. (Ps hvis det er noen i Sandefjord/Vesfold som gjør dette send legg gjærne igjenn eposten.) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 31.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2014 Et skikkelig landstrømanlegg koster vel ca 5000 inkl montering, som tar 2-3 timer for en båtelektriker. Da tenker jeg landstrømsentral, inntak og uttak i båt + landstrømkabel. Det kommer sikkert andre råd, men dette var min kostnad. Jeg kjøpte alt utstyr på nettet og det stod i båten klar i båten når elektriker skulle gjøre jobben. Det er ikke så enkelt å gi eksakt råd om pris på "et nytt" elektrisk anlegg. Det avhenger jo av hvor mye utstyr som er montert i båten og hvor ille ting er. Få en fagperson til å besiktige og gi en pris. Billig blir det nok ikke og du bør ha bestemt deg for å beholde båten for å gjøre en slik investering. :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.