zooper Startet 1.Juni.2014 Del på Facebook Startet 1.Juni.2014 Jolla er en Zodiac 260 Cadet Solid, motoren en Tohatshu 8hk 2t. Når jolla planer spruter det litt opp fra motoren/hekksjøen og opp i jolla. Det er ikke mye, men nok til at det irriterer. Hva skyldes dette og er det noe jeg kan gjøre med saken? Sitér dette innlegget Link to post
Alexo Svart 1.Juni.2014 Del på Facebook Svart 1.Juni.2014 Har sett lignende og da sto motor for dypt i sjøen. Kan dette være årsaken? Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 1.Juni.2014 Del på Facebook Svart 1.Juni.2014 Flytt motor en cm opp/prøv deg frem Sitér dette innlegget Link to post
Alexo Svart 1.Juni.2014 Del på Facebook Svart 1.Juni.2014 Hvis det er lang stamme på motor og det egentlig skal være kort, så må motor opp 12 cm. Sitér dette innlegget Link to post
zooper Svart 1.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2014 Takker for innspill - aner ikke om det er kort eller lang stamme. Vil lengden på stammen ha noen betydning på fart i noen nevneverdig grad? Sitér dette innlegget Link to post
Dykkelars Svart 2.Juni.2014 Del på Facebook Svart 2.Juni.2014 Kort stamme! Imillom hekken og pontongane har eg sett på eldre gummibåtar, at det har sotte på små trekant klaffar. Hvis vatnet kjem opp i overgang / feste millom pontongane og hekken, kan det hjelpa. Då hindrar klaffane vatnet i komme oppi. Lykke te! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 3.Juni.2014 Del på Facebook Svart 3.Juni.2014 (redigert) Du får originale flaps til den også, Zooper: http://www.ebay.ca/itm/Genuine-ZODIAC-Inflatable-Boat-Accessory-Z61132-Black-Tender-Dinghy-Flap-Kit-/161128887373 Jeg har samme jolla, kort stamme. Spruter ikke oppi hos meg. Redigert 3.Juni.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.