ArildH Startet 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2014 Fikk voldsom gnikselyd fra pumpa når jeg startet motoren i sjøen for første gang på 4 år. Til slutt begynte det å ryke og lukte svidd plast / gummi. Har demontert, og fremste lager er helt ødelagt. Spørsmålet er egentlig hvordan kan jeg vite hvilken avstand fra akselenden lagerene sal stå?? Dette må da være svært nøye? Sitér dette innlegget Link to post
cosmo Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Lagrene presses helt inn i setet sitt. Det viktige er å ha rett lengde på akslingen som stikker ut av lageret og inn i medbringeren på registeret. Sitér dette innlegget Link to post
ArildH Svart 1.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Altså er ikke akslingen samme diameter hele veien? Såg sånn ut på sprengskissa jeg fant av pumpa... Nå er den imidletid levert til Weiberg Gulliksen, så får jeg håpe at jeg får positivt svar hos de i morgen :-) Sitér dette innlegget Link to post
cosmo Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Bor du i byn? Tettinger og lager får du hos Ytrebø på sula. Tror akslingen er samme dim hele veien. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.