groolaav Startet 2.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2014 Hei. Har nylig kjøpt å påbegynt restaurering av en gammel Hurley 18 fot som aldri har vært registrert. det jeg lurer på om noen vet er: må båten være registrert for å kunne kjøre over til feks. sverige? har hørt både den må være registrert å at så lenge man har kjøpsdokument så er det nok Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 2.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2014 Ikke noe problem å registrere i småbåtregisteret. Serienummer på båt og motor er vel stort sett det som skal til. Sitér dette innlegget Link to post
groolaav Svart 2.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2014 Det er jeg klar over, men det tar vel fort ett par uker? å er det mulig å kjøre over UTEN registrering? Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 2.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2014 Tar en uke ellernoe. Mer enn nok tid siden du nettopp har påbegynt restaurering. Sitér dette innlegget Link to post
groolaav Svart 2.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2014 båten er snart klar etter litt over en ukes arbeid. så spørsmålet var om det er mulig uten. har vært i kontakt med rssr angående registrering så er igang med innsamling av dokumentasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 2.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2014 (redigert) tror man kan reise til sverige uten at båt er reg ja, og bare ha kjøpskontrakta og henvise til om man blir stoppa. er den forsikra i ditt navn? om du har noe forsikring på den da. Redigert 2.Juni.2014 av Proxor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
groolaav Svart 2.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2014 har ingen forsikring heller. tenkte å ta alt sånt når båten er helt ferdigstilt. verdivurdering, forsikring og registrering. men frister fryktelig å ta en tur når været er så fint.. tenker jeg får ringe tollvesenet imorgen å høre. takker for svar. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.