Jump to content

Hvor er servicen blitt av?

Arild Iversen

Recommended Posts

Var innom den største båtutstyrsbutikken i Trondheim i dag.
Skulle ha polyester, herder og filler.

Fant det jeg trengte i hylla med West System, og rusla bort til kassen for å betale.
Så vidt jeg kunne se var det tre ansatte tilstede i butikken.
Den første satt ved en pc og snakket i telefonen.

Nummer to satt i en annen telefon ved en disk litt lenger inn i lokalet, og tredjemann var opptatt med en kunde som så på kartplottere.
Vi var tre stykker i kø ved kassen, men ingen gjorde den minste antydning til å betjene oss.
Jeg vinket til han som pratet i telefon bak i butikken for å gjøre han oppmerksom på at her var det også kunder som trengte hjelp, uten respons.
Etter ca 10 minutter la jeg fra meg varene på disken og gikk ut.

Jeg var ærlig talt litt pissed off, men opplever stadig vekk at telefonkunder har prioritet forand de som fysisk er tilstede...

Så da blir det å finne det en trenger på en eller annen nettbutikk.

Redigert av Arild Iversen (see edit history)

Sist jeg var innom Industri og marinediesel opplevde jeg god service.. skulle kjøpe bunnstoff. og ekspiditøren var veldig hyggelig og vi hadde en løs fin prat om båt relaterte ting. Har dog opplevd lit lang ventetid enkelte ganger.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

@-morten- Kjøpte autopilot til båten hos de for et par år siden (det var i februar), fikk god pris, flott service og oppfølging den gangen.
Klagen nå går på manglende betjening i kassa når båtsesongen begynner å ta av og folk skal ha litt bits and pieces og komme seg kjapt ut igjen.
Mulig det har vært et generasjonsskifte der....?

Redigert av Arild Iversen (see edit history)

Har vel en tendens til å bli mye akkurat i sessongen. Sikkert vanskelig å bemanne en slik butikk der det stort sett er lite folk om vinteren og på høsten, mens masse fra mai -juli. Selv er jeg i slike butikker utenfor høysessongen, da det er lite impulshandling. Men når noe går i stykker eller man får problemer med ting er det jo oftest høysessong!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Har merket selv der at om alle er opptat så kan det ta litt tid å få hjelp. Men synes de burde hatt full prioritet på kassa! Det er vell der de tjener penger også!

Ellers synes jeg servicen er god der når du først får hjelp!

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...