blue moon Startet 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2014 Noen som vet hvor jeg kan får kjøpt dette komplett plug and play? Har sett noen har et en pakker sammen i en koffert og kun plugger i 12v. Har ikke lyst eller plass til fastmontering på min båt. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
hanto1 Svart 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2014 Koffertmodellene var vel bare 20-30W. Det er for smått for noe særlig effekt. Mulig Maritim har de fortsatt. Hadde heller laget en plug & play løsning med et større fleksibelt panel, men det blir fort 2 ++ lapper for dette. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 3.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2014 Waerner båtbu hadde en pakke på 60w, men sluttsolgt.. Om jeg går for et fleksibelt, kan det taes frem å legges på dekk når vi er ute en helg, med regulator så til 12v midlertidlig uten å skru å feste noe? Formålet er å hjelpe kjøleskapet++ når en ligger uten strøm et par dager. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Smiley Svart 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2014 Dette burde vel kunne fungere: http://www.aliexpress.com/item/100w-semi-flexible-mono-solar-panel-15A-charge-controller-pv-power-yacht-boat-free-shipping-by/1582513322.html Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
blue moon Svart 3.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2014 Fin pris iforhold til Norge.. Er dette laget for å ta med seg, altså ikke fastmontering? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
hanto1 Svart 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2014 Panelene er laget for fastmontering, men det kan fint lages et hurtigkoplingsopplegg via dekkskontakt for slike paneler. Noen av panelene har hull i alle 4 hjørner så det er bare og binde det fast på ønsket plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.