Elvebakk1 Startet 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2014 Heisann, fint om noen med erfaring på Lowrance HDS 5 kartplotter kan hjelpe - har forsøkt meg litt frem uten å finne helt ut av det: * jeg får ikke frem skjær, grunner, osv på kartet, viser kun vann og land i fugleperspektiv - noe som er helt meningsløst selvsagt. Hvordan stiller jeg inn og tilpasser slik at jeg får dette opp på kartet? (altså ikke ekkoloddet men kartet). * har valget mellom Lowrance og Navionica kartdata - hva er best (hva er forskjellen egentlig) Tips og råd på innstillinger av kartplotteren tas i mot med takk :-) Ship o Hoi! Sitér dette innlegget Link to post
fredde1972 Svart 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2014 Hvilket type kart har du i? og er det tilpasset ditt område? Har du et navionics kart i sd-leseren så skal du velge det. Lowrance er kun oversiktkart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.