Herman Startet 3.Juni.2014 Del på Facebook Startet 3.Juni.2014 Et gammelt hull etter eksosutløpet fra en dieselovn ble for mange år siden dekket av en fyllestuss for vann. Det funker greit så lenge man vet at det bare er et tom hull under. Ikke fullt så greit når de som ikke kjenner båten skal fylle vann. Rett ned i stikkøya! Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Hakkannen Svart 3.Juni.2014 Del på Facebook Svart 3.Juni.2014 Aiai, ikke bra! Hva med å lime fast "proppen" så det i alle fall ikke skjer igjen? Burde jo ha vært gjort med det samme den ble montert.. Sitér dette innlegget Link to post
Vestkystseiler Svart 3.Juni.2014 Del på Facebook Svart 3.Juni.2014 Enda bra det ikke var diesel de forsoekte aa fylle... Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 3.Juni.2014 Del på Facebook Svart 3.Juni.2014 Minner meg om en gang på 80 tallet en kompis og jeg skulle fylle diesel på bestefaren sin skøyte. Etter at pumpetelleren hadde passert 100 liter kommer det en lokal helt slentrende forbi mens hans utbryter i forbifarten "Eg kjenne den båden. Det gårkje så møye på an" En rask sjekk i maskinrommet avslørte 100 liter med diesel i kjølsvinet og at påfyllingen til tanken var blitt flyttet uten at den gamle var blitt fjernet. To småflaue tenåringer ombord da gitt..? Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 3.Juni.2014 Del på Facebook Svart 3.Juni.2014 Jeg har hørt om tilsvarende i et hus. Parafintank i kjelleren. Stående avtale om levering av parafin hver sommer, full tank. Og så bestemmer de seg for å gå over til bare vedfyring, hiver ut parafinovnen og tanken. Påfyllingsrøret blir stående.... Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.