Sturee Startet 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2014 Hei! Etter å hatt ut blokka skulle jeg sette sammen det elektriske i motoren. når siste skruen til feste/jording av coil og jordinga til powertrimmen skulle inn røyk selvfølgelig gjengene, uten at jeg skrudde spesielt hardt eller bomma på gjengene. bolten løsna plutselig så jeg kunne dra den rett ut, og der lå gjengene fint tredd på bolten. Så da lurer jeg på, hvordan skal jeg få fikset dette? bare å borre opp til neste og gjenge på nytt? er redd for at hele festet i blokka vil ryke, siden gjengene knakk av så lett som de gjorde. Er altså denne bolten det er snakk om: Mvh Håkon Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2014 (redigert) siden du kanskje ikke får brukt tjukkere bolt gjennom coilen, kan du gå for en slags helicoil.. eller gjengeinnsats.. kjært barn har mange navn, du finner det på biltema til en overkommelig pris. sett med gjengetapp, insetter og gjenger.. art nr 191373 for m6 Redigert 3.Juni.2014 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 3.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2014 Med ein slik stabel av skiver og kabelsko, kan det vera verd å sjekka kor djupt holet er gjenga, om der er friske gjenger lenger inne som du når til med ein skrue som er lengre, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.