finnarne Svart 4.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2014 hmm, Naver 29, 2xAlbin Ballad, 2xPogo 86, og en Rival som ihvertfall er ukjent for meg. Er en del båter i din prisklasse på din kant av landet som er til salg. Jeg synes jo Rival så spennende ut, men med potensielt motorproblem så utgår kanskje den. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Bo31 Svart 12.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Hei. Om du fortsatt er interessert i Bostrøm 31, har jeg en Mk2 fra 81 som jeg vurderer å selge i sommer. Den ligger på Nesna har ny motor (Vetus 2.06.16 65 timer. ) nytt forseil , nye vinduer i alu rammer osv.. Det er jo ikke lange veien om du bor på Vevelstad. Om du har lyst til å se på den så ring meg 40450587for en prat om B31. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.