Jump to content

Noen som har kjenskap til ankervinch fra Ankarlift

Moyja

Recommended Posts

Som emnetittel sier trenger jeg hjelp fra noen som har eller har kjenskap til ankervinch fra svenske Ankarelift, Bengt Axhede AB

Jeg har prøvd og ringe til Båtsystem i vårt naboland men de vil ikke hjelpe med noe info.

Den aktuelle winchen er montert i en Draco 23sc fra 1987, jeg tror den har vært der fra båten var ny.

Jeg trenger oversikt over de elektriske koblingene evt kopi av instalasjons manualen

Jeg har bla en løs ledning som kommer fra stopp sensoren, er ikke sikker på om motorkoblingene er rett heller.

Denne ankervinchen må det være tusenvis som har i sine båter så noen nå da ha noe.

Ja det stemmer at dette er to ulike ankervinsjer. Jeg har kontaktet båtsystem i SE men de var ikke noe hjelpsom. Det var bare tvert "Nei". så derfra kommer jeg ikke og kjøpe noe produkt.

Jeg har også skrevet en mail direkte til Bengt Axhede men han har ikke svart.

Den manualen som ligger på nett er for siste model av Ankarelift. Styringen er ikke lik. . Noen som har en eldre model og kan hjelpe?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...