Knerten95 Startet 4.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2014 Jeg trenger å klippe 2 eller 4 av de wirere på den main switchen og installere et strømbryter for å erstatte nøkkelen. Grønn wire til motoren, brun til motoren, gul til motoren og en gul till som er sammen den andre men denne går til start knappen. (er rød 12v? så, når nøkkelen er snudd kan strøm gå gjennom rød til gul wiren til motoren og da har vi et komplett sirkel?) Main Switch til venstre, Choke lys i midten og pull choke/snu til start til høyre Main Switch til venstre, Choke lys i midten og pull choke/snu til start til høyre Sitér dette innlegget Link to post
Knerten95 Svart 5.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2014 (redigert) Ok nå har jeg kjøpte meg tenninglås m/choke men vær så snill kan noen hjelper meg og koble ledninger på den? Jeg vet ikke hvilken farge skal til hva borsett fra choke :) (motoren er en yamaha 28a fra ca1978) Redigert 5.Juni.2014 av Knerten95 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knerten95 Svart 5.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2014 Jeg har RØD, GUL, BRUN, GRØNN, SVART OG HVIT (men dette er koblet til blå inni motoren som er da koblet til choken) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.