Jump to content

Når avholdes offshore racet i Trondheim

John_Kr

Recommended Posts

Adressa har skrevet om dette:

http://www.adressa.no/sport/article463841.ece

Arrangementet strekker seg over tiden 5. til 14. august. Selve vm-rundene går 6. - 7. og 13. - 14. august.

Brigg

- som håper å være langt borte på båtferie denne perioden.

Redigert av Brigg (see edit history)

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Heldiggriser. Jeg gledet meg til å ta turen til Oslo i ny båt. Nyte livet på fjorden og lytte til vakre brøl fra trimmede motorer. Men den gang ei. :headbang: Misunnelig på alle er mildt sagt. Har vært inne på alle løpene i Oslo - fantastisk morro for oss som er "litt" motorinteresserte.

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Heldiggriser. Jeg gledet meg til å ta turen til Oslo i ny båt. Nyte livet på fjorden og lytte til vakre brøl fra trimmede motorer. Men den gang ei.  :headbang: Misunnelig på alle er mildt sagt. Har vært inne på alle løpene i Oslo - fantastisk morro for oss som er "litt" motorinteresserte.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja da får du komme hit så skal vi vel få huset deg, samt få orkesterplassn i båten. Tenkte jeg skulle se VM runden fra båten.

Redigert av John_Kr (see edit history)

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

• 2 uker senere...

Det er egentlig ganske typisk, ja. Når selv ikke politikerne klarer å informere om hvilke tillatelser som trengs, hvem skal da holde oversikten?

Skal vi ta det som et bevis på hvor langt overbyråkratiseringen er kommet?

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...