nimbuster Startet 5.Juni.2014 Del på Facebook Startet 5.Juni.2014 (redigert) Jeg er invitert til å overvære Færderseilasen fra en hytte ved Storsand fredag 13. juni, og lurer da på om det er mulig å få lagt båten på en gjesteplass i båthavna fra torsd kveld den 12. juni og frem til lørd 14. juni morgen? Jeg kjenner ikke til om det finnes gjesteplasser der i det hele tatt, men kanskje an av dere som har plass der skal reise bort eller... Helst 3,5 - 4 m bredde. Takknemlig for svar. Redigert 5.Juni.2014 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Sendt deg IM Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Når vi skulle selge en båt fikk vi låne plass der til 50,- dagen Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Min plass er ledig og du må gjerne bruke den for min del (hvis du heier på meg under regattaen...). Men du må sjekke med grunneier om det er Ok og om han skal ha noe for det eller ikke (husker ikke reglementet). Send meg IM hvis aktuelt. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.