Arvor 20 Fish Startet 6.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2014 Har montert 2 stk akselzink på 40mm aksling, og har fått litt vibrasjon på enkelte turtall. Har hatt det samme tidligere, men litt mindre sinkdimensjon. Greit å kjøre med dette, eller må jeg på land å demontere en av dem? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 6.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2014 (redigert) Jeg ville betalt de 400,- det koster for et løft å tatt de av. Jeg festet akselsinken på flyndra, men det er nok bedre med propellsink ! Liker ikke å kjøre med vibrasjoner, nei Jeg hadda propellen min til balansering hos Winrace i vinter også, og du verden så deilig det er å kjøre båt fri for vibrasjon i alle turtall ! Jeg kommer til å feste en fra stevlageret og ned til flyndra også til neste år. Redigert 6.Juni.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 6.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2014 ta de av og sett på zink propellmutter. disse eggene er ikke det beste, har selv opplevd at de har løsnet et par ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Arvor 20 Fish Svart 6.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2014 Får ta et løft Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.