Jump to content

Botnkran står fast


JanB

Recommended Posts

Inntakskranen for kjølevatn på båten står bom fast. Kranen har nok ikkje vore brukt på ei tid, og no har han rusta. Heldigvis står han open, slik at båt og motor kan brukast som normalt. Båten ligg i sjøen, men eg skulle gjerne ha stengt kranen for inspeksjon av sjøvasspumpe etc.

 

Har nokon eit godt råd for å løysa slikt? :confused:

Har prøvde med tang og store mengder CRC Marine, men ikkje tale om han vil røra seg. Er også litt i tvil om noko kan øydeleggast, dersom eg trykker for hardt til.

 

Eg kan irritera meg over tidlegare eigarar, Viksund, eller kven det no er, som har montert botnkran av utilstrekkeleg kvalitet. Men det hjelper lite no.

 

Treng råd til metode og midlar som kan nyttast, + evt. trylleformular. Bannskap nyttar i alle fall ikkje... :headbang:

Link to post
Share on other sites

Hei!

Vil råde deg til å vente med kranen til du er på land med båten.

Ved bruk av makt med verktøy og tang kan det helt store skje,nemlig at kranen brekker!

Den er sannsynlv. meget sprø etter lang tid i saltvann.

Jeg har også en tvilsom krane som skal skiftes,såsnart jeg har fast grunn under kjølen!!!!

:yesnod:

Link to post
Share on other sites

Helt enig, la det være nå som båten ligger på sjøen.

 

En bekjent klarte å lage en sprekk i en slik kran med påfølgende lekkasje, nettop fordi han skulle bytte slangen mens båten lå på vann, heldigvis gikk det bra da.

 

Når båten er på land så kan du evt. prøve med en propanbrenner og varme litt forsiktig, sammen med rustløser bør det hjelpe.

Siden kranen er så skral bør den nok uansett byttes.

 

JOH

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...