simons draco Startet 7.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2014 Hei Har oljelekasje på min aqd 40 maskin. Ser ut som det kommer fra oljekjøler,men for å komme til denne må jeg ha av varmeveksleren. Noen som har bilde/tips hvor denne er festet i blokken, får den ikke løs!! Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 7.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2014 (redigert) Det sitter vel noen skruer i fremkant og noen i bakkant, det er litt forskjeller på de modellene, men denne skal jo komme rett av uten særlig store problemer. Jeg forsøkte å slå opp i manualen, men der står bare "fjern skruene", og at varmeveksleren skyves bakover på A modellene og trekkes forover på B modellene for å få den ut, ingenting om hvor skruene er plassert, men på A modellen vet jeg at det sitter skruer øverst i hjørnet helt bakerst som kan være vanskelig å se, litt usikker på B modellen da den har en helt annen varmeveksler. Jeg mener da selvfølgelig A og B som i AQD40A og AQD40B, det er forskjellige varmevekslere på disse. Redigert 7.Juni.2014 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
simons draco Svart 8.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2014 Takk for det. Motoren er en A modell. Det er sikker skruen som sitter i bakkant jeg ikke finner . Må bare lete litt mere da . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.