kjellpell Startet 7.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2014 Teakdekket på min Vindø 40 fra 1978 er nedslitt. Både på rufftaket og på selve dekket. Det skal originalt være 12mm tykt. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt alike teakstaver rimelig? Noen med erfaring fra om det ka limes i stedenfor å skrues fast slik det opprinnelig er gjort? Sitér dette innlegget Link to post
morros Svart 8.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2014 Hei! Snakk med Rune Anvik: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=34959993&searchclickthrough=true&searchQuery=mahogny Jeg har bygget opp en With 15 mahogny samt en Polar 22 classic, og han har levert alt jeg trenger av treverk til en rimelig penge! Kvaliteten er forøvrig 100%. På min Polar 22 limte jeg dekket og dollbord med sikaflex. Det sitter som støpt! Morten. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 8.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2014 Sjekk med Interwood i Drammen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.