Jump to content

Beklager men, glemte dere litt i all styr.. Korevi mAIS :)

Raymond Romsdal

Recommended Posts

Bjørn: Skulle gjerne tatt en kaffe å båtprat men, nu kapitulere æ.. :) sto opp natt til igår kl.04:00 for å hente båten og starte kl.08:00 fra stavanger.. endte opp med å skru båt fra 09:00 til 23:00 før vi følte at den var kjørbar.. starta nedover rundt 24:00 etter en prøverunde.. ankom kr.sand på mårrakvisten.. da tok co-pilot over og jeg fikk et par timer søvn... så tusla vi rolig til grimstad..

fikk passelig avslag i pris.. så er vell delvis fornøyd :) anna en at jeg må begynne å rense den iløpet av uka :D

så må vi få hjelp til å få av propell for å få på sink bak propell.. prøvde med tæsj men, ser ut som det bare er propellen som beveger seg.. ikke

senter hub.. og etter å ha googla litt har jeg vell blitt inneforstått med at ny propell gjelder.. og at man må gå løs med vinkelsliper..

Om ingen har noen kjempetrix? :D

Bergen: sto bare skilt at all drivstoff fylling gjøres på marina i kr.sand.. så ikke ut som det var åpent eller folk i det hele tatt.. men, det er jo bare penger :D uh.. :)

Laluna: ja, ble litt stresstur.. var godt planlagt med start tidlig på dagen.. ente opp med noe helt annet :D

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...