bermuda Svart 13.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2014 Du bør ha forsikringen på stell,jeg jobbet på en båt som begynte å brenne pga.en båtelektrikker koblet et 3A instrument på en 16A sikring. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Rolf Svart 14.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2014 Gå for det, ta med deg noen deler i bilen. En greie jeg husker fra tiden i Siemens var: elektrikker hadde med seg ovner i bilen som kunne tilbys levert der og da til markedspris pluss ca 30 %. Kunden rynket på nesen men da sa elektrikkeren alltid. Selvfølgelig kan du kjøpe den selv i butikken, men du kan også få det levert og montert her og nå og bli ferdig med det. Det var en god suksess. Poenget mitt er, i høysesonger må du ha mulighrt til å leve av noe annen å bare drive feilsøk. Derfor bør du ha med deg noe som du kan selge der og da. En ting til: skaff deg kortautomat, da spaRer du deg for mye.adm og adm tid. Admtid kan du ikke fakturere noen. Lykke til, hadde du vært i Bergensområdet for 2-3 mnder siden hadde du fått et oppdrag på min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.