Eystein Bjerke Startet 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2014 (redigert) Prøver å få tak i en liten sort plate, ca 100x110 mm, for å montere carlingswitch brytere over et hull hvor jeg har et annet bryterpanel (fra Biltema). Jeg har vært på Maritim og et par marinaer uten hell. Noen som har et forslag til hvor jeg kan skaffe dette eller noe jeg kan lage det av? Redigert 9.Juni.2014 av Eystein Bjerke (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Svart Plexiplate f.eks. Noen glassmestere lager etter mål og lager hull til skruer. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Enkelt og fint: Kjøp en plexiglassplate i ønsket tykkelse og kutt den til ønsket mål.kjøp en boks med svart spraylakk på Biltema.spray BAKSIDEN,og du får en nydelig finish på forsiden. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Eystein Bjerke Svart 9.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Takker. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Det kan jo nevnes at BT har en plast-film i Carbon-utseende som er billig. Under 100 kr tror jeg. Kan jo bli stilig det. Ligger i bilrekvisita-avdelingen. Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 1 Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Jeg har benyttet www.ponoko.com til slikt. Har diverse farger og tykkelser i akrylplast. Du tegner opp hvordan platen skal se ut, med hull der det skal være hull og noen dager senere ligger det på posten :-) God erfaring med 3mm tykk sort med den ene siden matt; http://www.ponoko.com/make-and-sell/show-material/518-acrylic-gs-black-opaque-matt-finished-on-one-side Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.