Einsereier Startet 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2014 Som tittel sier synes jeg motoren/styringen min er for "lett" Er litt skummelt i bølger da det for kan bli litt ukontrolerte bevegelser på rattet. Er det noe form for justering? Det er ikke noe justering på styresnekka Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 normalt er det en slangeklemme inni der, som klemmer på plasthylsa rundt rattstammen. hvaslags styresystem er det? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Einsereier Svart 9.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Har en gammel morse snekke , kan ikke si at jeg har sett no klemme, er det noe på motoren som kan strammes? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 på morse c230 snekka i weslingen så sitter det en slangeklemme på "plastfingrene" , og det er en åpning i plastdekselet under rattet slik at man kan stramme/slakke med skrujern Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Einsereier Svart 9.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Se der ja! Helt øvers der det skal være en klemme? Isåfall er min borte, men det er jo bare å sette på en ny:) Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 neste utfordring da blir vel å få av rattet, det kan sitte ganske godt på konen. det jeg bruker gjøre da er å dra rattet mot meg, samtidig som jeg gir bolten (skrudd ut noen omdreininger) noen rapp med hammeren Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Einsereier Svart 9.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Ingen fare, har demontert rattet utallige ganger grunnet stadige ombygginger av plata styresnekka sitter fast i:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.