krabaten Startet 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2014 hei, trenger nytt/brukt hoved seil til colombie 66 , da det gamle ikke er mer:) så det jeg lurer på er hvor kjøper dere godtfolk seilene deres og om dere kan anbefale seilmakere / loft / firma som leverer gode seil ( nytt / brukt) brukes kun til rolig tur seiling så trenger ingen superduk. anbefalinger og råd ønskes mvh Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 10.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 Jeg er også interessert i nye seil til min colombie 66. Vil gjerne vite pris og hvor du fant seil dersom du skulle finne noe.:)Kommer ikke til å kjøpe nye med det første da jeg allerede har brukt mer på båten i år enn hva jeg kjøpte den for. Men det kommer et år etter dette .... Sitér dette innlegget Link to post
krabaten Svart 10.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 fikk ett tilbud i mailen i dag fra Norseil. virkelig kjapp respons fra dem, siden jeg sendte mail til dem i går, Columbie 66 Storseil areal 11,4 kvm Duktype C-Breeze Crosscut Pris kr. 5.900,- Duktype AP Blade Crosscut Pris kr. 7.900,- Prisene inkluderer: Semi-fullspilet storseil To rev Cunningham Trimline i akterliket, tilgjengelig ved hvert rev Lus Seilsekk C-Breeze er en allround dacronduk. AP Blade er en sterkere dacronduk som holder seilets fasong bedre over tid. Begge disse dukene vil være gode valg til din båt. Leveringstid ca. 4 uker. Det ser da rett så bra ut og prisen er vel heller ikke noe å si på , tror jeg vil gå for det til 5900 penger , det skulle vel bli bra for mitt bruk. Om noen har noen invendinger for/mot vil jeg gjerne høre det mvh Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 10.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 (redigert) Dette var overkommelig og langt under det jeg har fantasert om. Men slik er det vel å ha liten båt. Må innrømme at jeg har blitt småskremt av prisene som jeg har hørt om når jeg har snakket med andre seilere. Seilene jeg har i dag kommer fra Norseil. Takk for svar, nå er nye seil på planen mye tidligere enn jeg hadde tenkt.:) Redigert 10.Juni.2014 av Midtpinne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.