Bootsbauer Startet 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2014 Hei ! Mitt navn er Uwe og jeg bor i Tyskland. Jeg interesserer meg for gamle båter og motorer. Spesielt er jeg interessert i trebåter motor og V8-motorer. For tiden har jeg ingen båt. Jeg var lang tid instruktør i www.THW.de. Dette er en tysk rednings organisasjon. Jeg har kjørt der båter og pontong ferger. Jeg kan litt norsk og ønsker å lese og skrive her. Hilsen Uwe Sitér dette innlegget Link to post
Sakèna Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Velkommen Uwe! Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Fine greier.Velkommen. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Båttransport D5L Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Velkommen Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Grüss Gott Uwe, velkommen. Artig med innslag fra flere nasjoner Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Velkommen Uwe. Da er vel (minst) Norge, Sverige, Danmark og Tyskland representert her inne, kanskje enda flere. The more, the merrier! :-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Onkel Lars Svart 9.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 Willkommen auf forummet. Ich war in meinem ersten Post missbraucht. Es kommt wohl nicht mit Ihnen. Alt i beste mening. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bootsbauer Svart 10.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 Hei og mange takk for velkomst hilsener. Hilsen Uwe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.