eivindl Startet 10.Juni.2014 Del på Facebook Startet 10.Juni.2014 Hei. Skal sjøsette en 25 foter fra henger (evnt løftes) i Oslo området og båten må ligge der noen timer før jeg er tilbake uten bil og henger. Kommer da med toget :-) Slippen i Blommeholm har jeg brukt før og den er veldig bra. Men usikker på mulighteter for "ventetid" og kommunikasjon dit? Tips? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.Juni.2014 Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Malmøya slipp kanskje? der må den løftes av. Tlf 90192258 Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
knut1955 Svart 10.Juni.2014 Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Det er jo både rampe og gjestehavn på Kadetttangen - og kort til Sandvika st. Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 10.Juni.2014 Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Sollerudstranda er det fint å sette ut, men vet ikke helt hvordan det er å bli liggende noen timer. Ring Sollerudstranda Skole og hør, de "regjerer" over moloen. Ca 500 m å gå fra lysaker stasjon. Sitér dette innlegget Link to post
eivindl Svart 10.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Kadettangen ser kanskje bra ut. Sikkert utrolig støvete om en skal ligge på innsida av E-6 da men.. Sollerudstranda står det at er grusrampe og det er ikke ideelt med 3,5 tonn. Takker for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Fra Malmøya slipp tar det 10 min inn til Jernbanetorget med buss. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Rampa på Kadettangen er bratt! Ellers så er det jo rampe på Gyssestad (Slependen) oxo Trygve Sitér dette innlegget Link to post
eivindl Svart 12.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2014 Da blir det Solvik. Veldig bra slipp og det beste er at jeg får ha bilen min stående der i to uker for en grei pris. Da unngår jeg buss for tog, bytte av tog som er buss og dertil potesnielle forsinkelser :-) Men ser nå at det er mange muligheter i området. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Juni.2014 Del på Facebook Svart 12.Juni.2014 Det er slipp på Bispebrygga rett ved Ormøybroa også. Bussen stopper rett ved brua: http://bispebrygga.wordpress.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.