wd200s Startet 10.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2014 Det har seg slik at en alarm begynner og pipe, aner ikke hva det er for noe. Det ryker en del hvitt fra motoren men kjølvannet er lunkent. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 10.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 Fjorgammel olje som ikke flyter som den skal , er vel alarm for manglende smørning på disse ? Jeg varmskar min på den måten, kutta ut hele vro systemet og blanda olja i bensin etterpå Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 10.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 På en del eldre motorer så blir gummi tetingen på vannrøret tett oppe i stammen . Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 10.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 På en del eldre motorer så blir gummi tetingen på vannrøret tett oppe i stammen . Hadde dette på en 15 hk Johnson, så tenkte det samme. Varmskar den en gang eller to. Kom en skikkelig hvit dampsky da gitt... Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 10.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 På en del eldre motorer så blir gummi tetingen på vannrøret tett oppe i stammen . er kjølvannet fremdeles lunkent da? Takk for hjelpen;) vro systemet er ikke der blander 2% i tanken Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 10.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 På en del eldre motorer så blir gummi tetingen på vannrøret tett oppe i stammen . er kjølvannet fremdeles lunkent da? Takk for hjelpen;) vro systemet er ikke der blander 2% i tanken Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 10.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2014 ja du får for lite gjennomstrømning når du belaster . det går an og varme ei jern stang og svi seg gjennom gummien ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.