Jump to content

Pusser opp trebåt under vannlinjen

Trebåtpuss

Recommended Posts

Hei!

Vi har hatt en liten gammel trebåt (færing?) i nokre år, kjøpte den vel for 5 år sida. (kansje lengre)

Den har blitt godt brukt, men har ikkje blitt gjort noke vedlikehold av den, så eg tenkte eg skulle ta i

et tak og pusse den ned og gi den nokre nye strøk med olje og maling.

Har pussa ned heile innsida og over vannlinja på utsida og påført 5-6 strøk med dekksolje d1 som anbefalt på coop.

Så har eg starta no med under vannlinja på utsida. Lurte på kor mykje av den eksisterande malinga som burde fjernast?

Har skrapa vekk all lausmaling med ei malingsskrape og pussa godt heile med sandpapir, men mykje primer og bunnstoff sitter godt på.

Kordan skal eg gå fram med maling av primer og bunnstoff?

• Primer over heile, sjølv over eksisterande bunnstoff, og så nytt lag med bunnstoff?
  • Er det nødvendig å mette med olje der treverk er synleg? vil primeren sette seg skikkelig på oljen?

Regna med at eg gjer en del feil, men håper eg gjer meir godt enn vondt :)

Bilde1

Bilde2

Bilde3

Bilde4

Hei.

kvifor skal du eigentleg bunnstoffe færingen din?Ligg den ute heile året? hvis du legg den i naust om vinteren villa eg kun olja den utvendig med strekkfastolje tilsatt litt rå linolje eller labolin for den saks skuld.Men da må du fjærne bunnstoffet,og det er ein liten jobb.Hvis du allikavel vil stoffe båten,så kan du prime der du ser bart treverk,du treng ikkje å prime heile båten under vasslinja.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...