Faxe Startet 12.April.2005 Del på Facebook Startet 12.April.2005 Hei Er det noen som har erfaring med og være frivillig under offshore vm? Har nettopp fått beskjed at de trenger mine tjenester,men jeg aner ikke hva jeg går til. Faxe Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 12.April.2005 Del på Facebook Svart 12.April.2005 Ikke lett å svare på. Vil tro det er en million ting som skal gjøres. Både før, under og etter racet. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 12.April.2005 Del på Facebook Svart 12.April.2005 Det må det uansett være både morsomt og spennende Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Bitteliten Svart 12.April.2005 Del på Facebook Svart 12.April.2005 Om det er tenkt at du skal være frivillig med og i egen båt kan det godt tenkes at du skal være vaktbåt. Da passer man på at publikumsbåter ikke kommer innenfor sperret område, som f.eks. inn til piten der båtene tas opp, treningsområder og banen båtene kjører. Sitér dette innlegget Link to post
Faxe Svart 12.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2005 Om det er tenkt at du skal være frivillig med og i egen båt kan det godt tenkes at du skal være vaktbåt. Da passer man på at publikumsbåter ikke kommer innenfor sperret område, som f.eks. inn til piten der båtene tas opp, treningsområder og banen båtene kjører. <{POST_SNAPBACK}> Ja,det er frivillig med egen båt . "Som funksjonær får du offisielt antrekk,servering,dekt drivstoffutgifter til båt under VM og ikke minst billetter til hele arrangementet." Trur nok at det blir en happning på linje med ski vm 97. Æ storglær mæ..... Faxe Sitér dette innlegget Link to post
Rune B. Svart 12.April.2005 Del på Facebook Svart 12.April.2005 Heldig du er da. Skulle ønske noen trengte meg til noe slikt også. he he. Lykke til!! Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 12.April.2005 Del på Facebook Svart 12.April.2005 Du får høre med oppdragsgiver hva disse oppgavene virkelig er. Trur nok de er spennende, si gjerne i fra dersom de trenger flere. Jeg blir der uansett. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Faxe Svart 12.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2005 Heldig du er da. Skulle ønske noen trengte meg til noe slikt også. he he. Lykke til!! <{POST_SNAPBACK}> Det er fortsatt anledning til og melde seg på som frivillig,da fristen er satt til 1 mai. Både med og uten båt. Faxe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.