Auskar Startet 11.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2014 Kjøpte nettopp i kveld en Mariner 5hk lang stamme står 2003 på den. Står også bygd i Belgium - noe som skulle kunne omfatte Mercury, og ikke Yamaha? Noen av motorkjennere som vet? Spør siden dette kan lette deletilgangen, og i så fall - hvis dette er Mercury - er det da samme årsmodell eller kom disse ut litt senere i forhold til Mercury? Legger ved bilde: Gjerne link til tilsvarende motor av Mercury/Yamaha støpning. Takker de høye herrer for mange gode svar. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 11.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2014 Denne motor er en tohatsu. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Auskar Svart 11.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2014 Tohatsu? Står - Made in Belgium på den, og jeg vet Mercury hadde fabrikker i Belgia. Ble Tohatsu bygd i Belgia - ble noen som helst Japanske motorer bygd i Europa? Sitér dette innlegget Link to post
marius53 Svart 11.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2014 og ein mercury. Tohatsu,mariner og mercury er det ikkje mykje forskjel på. Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 11.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2014 Serienr er: OP236523 Benevnelse 5ML kikker i boats.net Den kommer vel inn her: 0P017000 THRU 0P400999 Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 11.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2014 Får disse opplysninger: Manufacturer: Mercury Marine Så det ser ut som Mercury er produsent. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 12.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Alle mercurymotorer jeg har vært borti har det OK klistremerket som du har på din. Er nok Mercury dette også. Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 12.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Ja som det står i post 6 Manufacturer: Mercury Marine Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 12.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Dette er en lisensprodusert Tohatsu, som blir Mercury/ Mariner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.