Fjord21DC Startet 12.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2014 Jaja, fant ut at slangen fra giver til trykklogg (knopmåler) er for kort, ca. 1,5 meter. Den på 6 meter fra Maritim var litt for kort, så hva gjør jeg? Skjøte? Finne slange i tilsvarende tykkelse (sikkert ikke så enkelt)? Finnes lengder lenger enn 6 meter? Trenger råd!!! Denne jeg mener.. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 12.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Kjøp skjøteplugg. Akvariebutikker har plastplugger brukt til luftsystemene i akvarium. De passer er samme størrelse. BT har vel også ett slik multisett med plugger, kan hende riktig skjøteplugg er der. Sett på klemmer utenpå og du skulle være ready to go Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 12.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Kjøp skjøteplugg. Akvariebutikker har plastplugger brukt til luftsystemene i akvarium. De passer er samme størrelse. BT har vel også ett slik multisett med plugger, kan hende riktig skjøteplugg er der. Sett på klemmer utenpå og du skulle være ready to og Gull! Båtplassen rocker! Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 12.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 slike slanger og skjøtehylser kryr det av i bilutstyrsforretninger. Så vidt jeg har skjønt er det vel bare vakuum/trykk disse genererer. Biltema har sikert en hel haug forskjellig. Har kjøpt metervis av slike vakumslanger til bilen det samme med overganger, skjøter, T-kryss Y-kryss etc. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 12.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Har du artikkelnr til slangen på BT? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 13.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2014 Prøv dette settet: http://www.biltema.no/no/Bat/VVS/Ferskvann/Slangenippel-sortiment-68-deler-26713/ Har garantert den størrelsen du skal ha Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.